Aantal Bladeren:3 Auteur:Site Editor Publicatie tijd: 2020-11-04 Oorsprong:aangedreven
Na een aantal maanden van planning, ontwerp, constructie en decoratiewerk komt de SPRSUN uitgebreide en geüpgradede showroom met warmtepompen eindelijk tot stand.De modieuze en korte presentatiestijl sluit goed aan bij het merkimago van SPRSUN.Gelegen in het hoofdkantoor van het bedrijf SPRSUN (Guangzhou, China), is de nieuwe tentoonstellingshal niet alleen een belangrijk venster om het merkimago te tonen, maar ook een belangrijke drager die de uitgebreide kracht van het bedrijf weerspiegelt.
De hele producttentoonstellingshal is verdeeld in twee grote themagebieden: Showroom voor huishoudelijke producten en Showroom voor commerciële producten, inclusief Monoblock DC-inverter luchtwarmtepompen, Split EVI DC-inverter luchtwarmtepompen, DC-omvormer Zwembadluchtwarmtepompen, huishoudelijke luchtwarmtepompboilers, commerciële luchtwarmtepompwaterverwarmers, water-/grondwarmtepompen, enz. De tentoonstellingsruimte is over het algemeen verdeeld in vier delen: merkimagogebied, producttentoonstellingsruimte, gebruikerservaringsruimte en zakelijke onderhandelingsruimte.Elk onderdeel is onafhankelijk, maar met elkaar verbonden.Tijdens het ontwerpproces wordt volop rekening gehouden met de klantgerichtheid, zodat vanuit het perspectief van de klant een hoogwaardige ervaring wordt geboden.
Na jaren van marktverkenning in binnen- en buitenland is het hoogwaardige merkdifferentiatie-imago van SPRSUN diep geworteld in de internationale warmtepompindustrie.De officiële lancering van de vernieuwde beurshal voor SPRSUN heeft de marketingvoortgang naar een nieuw niveau getild en de upgrade van de merkstrategie van SPRSUN versneld.Momenteel voert het bedrijf een algehele optimalisatiehervorming door, bouwt het een sterk merkbesturingssysteem op en blijft het de strategische positionering, de populaire verkoopproducten, efficiënte after-salesondersteuning, hoogwaardige kanalen, merkpopulariteit, merkreputatie, enz. Verdiepen. streven ernaar om kwaliteitsservice te bieden aan meer partners met een nieuwe houding.
Het jaar 2020 is een jaar van voortdurende en stabiele ontwikkeling voor het bedrijf, en ook een sleuteljaar voor SPRSUN van kwantitatieve verandering naar kwalitatieve verandering.Door management, technologische innovatie, productieoptimalisatie, markttransformatie, talentintroductie, culturele constructie en andere aspecten te versterken, onderhoudt SPRSUN een gezond, stabiel en sterk ontwikkelingsmomentum.Zelfs in de wijdverbreide verspreiding van de wereldwijde COVID-19-epidemie heeft onze overzeese verkoop een enorme groei gerealiseerd.
Nu heeft SPRSUN een onafhankelijke standaardproductiebasis van bijna 30.000 vierkante meter opgebouwd met een jaarlijkse productiewaarde van meer dan 44 miljoen dollar.De producten van het bedrijf worden geëxporteerd naar meer dan 60 overzeese landen en regio's, waaronder Europa, Oceanië, Afrika, Zuidoost-Azië, enz. Tegelijkertijd heeft het bedrijf een diepgaand kanaalnetwerk opgezet in de binnenlandse Chinese HVAC-markten, en heeft opmerkelijke prestaties geleverd.
De gloednieuwe belevingstentoonstellingshal, het bedrijfsimago en het marketingsysteem, die door het bedrijf met zware investeringen zijn versterkt, hebben een belangrijke rol gespeeld bij de merktransformatie en -upgrade.Vervolgens zal SPRSUN de toewijzing van voordelige middelen verder integreren en productieapparatuur, onderzoek en ontwikkeling van nieuwe producten, kanaalconstructie, advertentie-investeringen, after-sales service, talentwerving, enz. wetenschappelijk verbeteren. We zullen ernaar streven betere producten te leveren en betere dienstverlening aan onze partners en klanten.
2021-12-06
2022-01-07
2021-10-30
2021-11-30